Sedinta foto sau fotografia in general reprezinta metoda de a imortaliza un anumit produs, moment sau decor. Ne folosim de fotografie pentru a arata intr-un mod cat mai detaliat, creativ si profi produsele, serviciile oferite de dvs sau locatia business-ului. Fotografia publicitara conteaza foarte mult in advertising datorita unui mare impact vizual pe care il poate avea si frumusetea pe care o fotografie o poate capta.

Este adevarat ca "o fotografie face cat o mie de cuvinte", putem face ca aceste cuvinte sa insemne ceva pentru privitor, sa il capteze, sa reprezinte compania sau domeniul dvs. de activitate si nu in ultimul rand, de a face dintr-un privitor in potential client!

Intr-o fotografie reusita, fie ea de produs, locatie, eveniment, etc... ne axam pe mai multe detalii: unghi, lumina, subiect, creativitate/concept si impact vizual. Aceste fotografii pot fi folosite atat in domeniul online (site, reclame web, medii de socializare) cat si in domeniul offline (flyer, pliant, catalog de prezentare, mapa de prezentare, panouri) si in orice fel de campanie publicitara.

Pentru a realiza o fotografie cat mai buna trebuie tinut cont de cateva aspecte: scopul fotografiei, fotografierea subiectului (produs, persoana, locatie, etc...) dintr-un unghi cat mai avantajos, sa arate atractiv; luminile sa fie atent asezate pentru a ajuta cat mai mult la evidentiere si detalii; prelucrarea foto (corectii de lumini, contrast, filtre, crop).

 

Oferte Speciale:

sedinta-foto

 

Sedintele foto pot fi de mai multe feluri:

  • - Sedinta Foto de Produs - Se refera la fotografierea individuala a produselor de orice tip (mancaruri, bauturi, bijuterii, parfumuri, coafuri, haine, gadgeturi, elemente decorative, articole sportive etc.), in diferite ipostaze de iluminare optima, background-uri foto diverse, claritate ridicata la detalii, incadrare artistica, pentru a evidentia calitatile si a diminua defectele.
  • Sedinta Foto de Locatie - Este mijlocul principal de prezentare intr-o lumina si o ipostaza favorabila a constructiilor si a realizarilor arhitectonice (exterior si interior), fie ca sunt hoteluri, restaurante, pub-uri, centre comerciale sau sedii de birou / puncte de lucru.
  • Sedinta Foto de Eveniment - Tipul de fotografiere a persoanelor participante si a momentelor importante derulate la diferite tipuri de evenimente (team building-uri, cocktailuri, seminarii, after party, prezentari de moda, concerte, petreceri, etc.)
  • Sedinta Foto Conceptuala - Este cel mai complex tip de fotografie si consta in fotografierea unui produs / persoana intr-un anumit context, avand o idee/concept publicitar, cu un scenariu la baza, cu recuzita si o foarte mare atentie asupra senzatiilor ce le genereaza.
  • Sedinta Foto Fashion - Este tipul de fotografie ce are la bază unul sau mai multe modele umane (fete, barbati, copii, batrani), în strânsă legătura cu domeniul modei, evidentiand latura artistica si frumusetea subiectelor fotografiate, iar in final dupa prelucrarea foto (corectie iluminari, filtre, crop-uri, stergerea elementelor nedorite) reiesind fotografii de revista.
  • Sedinta Foto Documentar - Pentru a realiza aceste fotografii, se executa un numar mare de imagini care prezinta subiectul in amanunt (fotografiat in universul sau propriu, sau pe un fundal neutru), evolutia acestuia intr-o perioada de timp, sau transformarile pe care le suporta pe un anumit itinerar, avand ca scop analiza amanuntita a subiectului.

Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati.

Sedinte Foto realizate de noi:

Share us: