marketing

 

Marketing-ul este un domeniu foarte complex ce reprezintă "stiinta si arta de a convinge clientii să cumpere".

Iata si cateva servicii oferite de noi:

  • Guerrilla Marketing

  • Marketing de Guerrilla este un concept de publicitate conceput pentru a promova produsele sau serviciile lor intr-un mod neconventional. Acest lucru implica mare de energie si imaginatie concentrandu-se atentia publicului la un nivel mai personal si memorabil. Activitatile sunt efectuate in mod exclusiv pe strazi sau in alte locuri publice (centre comerciale, parcuri sau plaje) cu acces maxim de persoane, astfel incat sa atraga un public cat mai mare.
  • Campanii Online 

  • Este o forma de publicitate pe internet care foloseste media online (pagini web, newsletter, e-mail) pentru a transmite un mesaj catre clientela dorita. Exista mai multe forme de promovare a reclamei online: bannerele publicitare, publicitatea contextuala si reclama prin motoare de cautare.
  • Email Marketing 

  • Este procesul prin care se trimite un mesaj comercial, de obicei, la un grup de oameni, folosind e-mail. Aceasta implica, de obicei, e-mail pentru a trimite reclame, cerere de afaceri, sau de a solicita vanzari sau donatii, si are menirea de a construi loialitate, incredere, sau de constientizare de brand.
  • Campanii Offline 

  • Este forma de publicitate care implica persoanele direct: inmanarea de flyere, pliante; lipirea stickerelor publicitare, a afiselor. Aceste tipuri de campanii pot avea o strategie mai complexa sau simpla.
  • Strategii de Marketing 

  • Este obiectivul de crestere a vanzarilor si realizarea unui avantaj competitiv durabil. Include toate activitatile de baza si pe termen lung in domeniul marketingului care se ocupa cu analiza situatiei initiale a unei societati si formularea, evaluarea si selectarea strategiilor orientate catre piata si sa contribuie la indeplinirea obiectivelor companiei. Exista mai multe modalitati generice de categorisire a strategiilor: Leader (lider) Challenger (candidat) Follower (discipol) Nicher (de nisa).
  • Consultanta de Marketing 

  • Va oferim serviciul de consultanta ce imbina armonios marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru clientii nostri si pentru publicul pe care dvs. il doriti.
  • Flash Mob 

  • Este o adunare foarte scurta intr-un loc public, participantii efectuand o anumita actiune neobisnuita pentru o durata scurta de timp. Flashmob e o prezentare pentru spectatori accidentali, cu scopul de a trezi sentimente de neintelegere, interes si chiar senzatii ca ceva nu este in regula cu spectatorii insisi. Putem organiza aceste tipuri de flashmob-uri pentru a puncta o anumita activitate a companiei dvs. sau pentru a evidentia compania in sine.
  • Promotii si oferte

  • Va oferim sprijin in crearea de oferte si promotii pentru a atrage si mai mult clientii sa achizitioneze produsele oferite de dvs. Aceste promotii pot fi lunare, saptamanale si chiar zilnice. Ofertele pot fi la achizitionarea mai multor produse sau unui anumit produs, reducerea fiind o anumita suma fixa sau procentaj.
  • Organizari evenimente

  • Organizam evenimente corporate pentru compania dvs. (team buildinguri, conferinte, congrese, forumuri, seminarii, after pary, etc.) Luam in considerare toate specificatiile dvs. si realizam evenimentul intr-un stil unic si memorabil.
  • Studierea pietei 

  • Cercetarea pietei este o ramura a marketingului care se ocupa de culegerea, centralizarea, analiza si interpretarea datelor din piata referitoare la clienti, concurenta, produse sau servicii.

 

Popular, "marketing" reprezinta promovarea produselor, mai ales publicitatea si brandingul. In acest domeniu trebuie acordata atentie anumitor elemente:

- Produs - specificatiile bunului sau produsului in cauza, si la modul in care relationeaza la nevoile si dorintele utilizatorului final;

- Pret -  procesul de stabilire a pretului pentru un produs, inclusiv reducerile de pret;

- Promovare - include reclama, relatiile publice, publicitatea si se refera la diferite metode de promovare a unui produs, brand sau companie;

- Plasament / distributie - se refera la modul in care produsul ajunge la client

 

Aceste 4 elemente sunt de obicei numite marketing mix, iar cu aceasta "reteta" se poate face un plan de marketing  bine pus la punct.

 

Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati.

 

Campanii realizate de noi:

Share us: